[Ossm-members] wireless

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Apr 10 06:31:56 UTC 2007

Dean Josevski напиша:

И ти препорачувам да ги користиш драјверите на serialmonkey
http://rt2x00.serialmonkey.com/wiki/index.php?title=Main_Page . Кај мене
се покажаа многу подобро од официјалните кои доаѓаат со Мандрива.
Компајлирај ги и не оди после со make install туку копирај го рачно
драјверот во /var/lib/uname -r/kernel/3rdparty/rt2400 ili rt2500 под
исто име како што се таму ставени. На старите смени им го името. После
само rmmod rt2400 (rt2500) pa modprobe rt2400 и готово. Плус овие
драјвери подржуваат режим Monitor, официјалните не.