[Ossm-members] prevod na KHangMan

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Sun Apr 22 08:21:20 UTC 2007

On Saturday 21 April 2007 17:02:01 Vladimir Stefanov wrote:
> Дамјан Георгиевски напиша:
> http://hedona.on.net.mk/pipermail/ossm-members/2005-October/004686.html
> 2005-та додуше, којзнае дали е актуелен преводот

> Јас го имам преведено на времето Khangman (Бесилка) за КДЕ 3 100%, и
> треба уште да си е на македонски. Сега од дома не можам да го отворам
> оти не ми е инсталиран пакетот kdeedu. Ако ти треба преводот, ќе го
> симнеш преку cvs тука http://mkde.sourceforge.net/sources.html

На македонски е, ама не целосно. Владо, ти би можел да ја симнеш (делумно)
преведената датотека од
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/mk/messages/kdeedu/ и да ја
допреведеш ако имаш време.

А линкот на Дамјан е до датотека со зборови што е направена од Новица. Треба
да се преведат и останатите три датотеки со зборови, за да може да се испрати
преводот.

Поздрав Боби