[Ossm-members] apache 2 + mod_fastcgi na Suse 9.2

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Thu Apr 26 08:21:46 UTC 2007

Zdravo,

Dali ima nekoj konfigurirano mod_fastcgi na apache2?
Sakam da setiram php4 i php5 da rabotat vo paralela,
php4 kako modul, a php5-ka da mi raboti preku CGI.

Problemot mi e sto ne mi se vcituva modulot mod_fastcgi.so.

go staviv vo /etc/apache2/sysconf.d/loadmodule.conf

LoadModule fastcgi_module                /usr/lib/apache2-prefork/mod_fastcgi.so
LoadModule actions_module                /usr/lib/apache2-prefork/mod_actions.so

Ima privilegii 777, go staviv vaka za da probam da vidam da ne
slucajno userot za apache
da ne nema privilegii da pristapi, so default privilegiite -rwxr-xr-x
ne rabotese (istite privilegii gi ima imod_php4.so i raboti)

probav nesto da konfiguriram vo /etc/apache2/httpd.conf

<IfModule mod_fastcgi.c>
FastCgiIpcDir /tmp/fcgi_icp
AddHandler fastcgi-script .fcgi
AddHandler php5-fcgi .php5
Action php5-fcgi /php5.fcgi
FastCgiSuExec /usr/sbin/suexec2
</IfModule>

arno ama vo komandite sto pocnuvaat so FastCgi ne gi prepoznava.
Doznav deka modulot ne se vcituva :(

vo /etc/apache/conf.d/mod_fastcgi.conf se naogja default
konfiguracijata za mod_fastcgi. Probav i so nea da si igram malku da
vidam dali barem toj del raboti ok, gi iskomentirav liniite
#<IfModule mod_fastcgi.c>

za da vidam dali raboti, dali se vcituva modulot, ali direktivite za
konfiguriranje koi se del od modulot fastcgi, tie sto pocnuvaat so
FastCgi, i pak bese isto, apache-to ne gi prepozna.

Originalnata greska sto mi ja vrati apache-to e:

Starting httpd2 (prefork) Syntax error on line 195 of /etc/apache2/httpd.conf:
Invalid command 'FastCgiSuExec', perhaps mis-spelled or defined by a
module not included in the server configuration

The command line was:
/usr/sbin/httpd2-prefork -f /etc/apache2/httpd.conf

Ima li nekoj ideja kako da go sredam ova?

POZDRAV, Chombe