[Ossm-members] iphone хакнат од гостиварчанец

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sun Aug 12 20:18:58 UTC 2007

On 8/11/07, Nenad Spirkoski <spiki at verat.net> wrote:

> Јеп, али тоа „само" е голем успех, зашто пред тој да се занимава со тоа имаше
> и поголеми фаци како Dvd "DeCSS" John кои не успеале...

> Ноуп. Не ја среди македонската картичка. Направил нова картичка.

Добро де, можеби неможе старата (домашната) да ја програмира, туку
со нејзината содржна + трикчето за ајфонот да ја гледа како да е од AT&T
програмирал нова SIM картичка, во спротивно не би можел да се закачи
на мк мрежа, така?

За клонирањето си у право, не е ништо ново.
Идејата ми беше да кажам дека треба да се пазиме, на кого му ја даваме
нашата SIM картичка, затоа што, доколку ни ја клонира некој легално ќе
си збори, а ние ќе му плаќаме :)
Клонирањето е сосема легално ваљда, али ако некој ти го клонира SIM-от
без твое знаење и го користи незнам како ќе се браниш...
Можеби само ќе ја плаќаш сметката :P

ПОЗДРАВ, Чомбе

--
Advice for software developers and horse racing enthusiasts: Avoid hacks