[Ossm-members] iphone хакнат од гостиварчанец

Nenad Spirkoski spiki at verat.net
Sat Aug 11 07:37:04 UTC 2007

On Thursday 09 August 2007 13.18:10 Jovan Kostovski wrote:

> Практично само го прелажал ајфонот.
Јеп, али тоа „само“ е голем успех, зашто пред тој да се занимава со тоа имаше
и поголеми фаци како Dvd "DeCSS" John кои не успеале...

> Зел македонска sim картичка и ја "средил"
> ајфонот да ја гледа како да е од AT&T ;)
Ноуп. Не ја среди македонската картичка. Направил нова картичка.

> Не измислил ништо ново.
Хм, па измислил нешто ново. Пред тој да го направи ова немаше јавни информации
дека некој го сторил тоа.

> Едно ме буни.... незнам дали е легално она
> што го направил на sim картичката.

Веројатно зависи во која земја живееш. Во МК клонирање претпоставувам не е
регулирано. Т.Е., претпоставувам дека клонирање за свои потреби е легално. Во
повеќе земји на западна европа мобилните оператери (и во србија тоа го
правеле порано) го прават тоа за тебе. Во подобрите сервиси клонираат за ~ 20
еур. Тоа одамна е популарно за нпр:

1. Ти треба уште една картичка за телефонот во кола. Кога не си во кола,
активна е картичката во мобилниот. Кога влегуваш во кола, го палиш телефонот
во колата со handsree систем и таа превзема функционалност. (тоа ти олеснува
работа, да не мораш да палиш друг профил на мобилката, ставаш bluetooth
слушка на уво итн).

2. Да имаш броеви од 2 мрежи на една картичка во телефонот. Двете картички ги
клонираш на една. Поголем број на поновите телефони ти овозможуваат кога имаш
таква картичка, да одбереш која е активна... и така можеш лесно да се
префлуваш на мрежа која ти е поефтина за позиви кои што ги упатуваш...

> Штом почнал со таква работа може утре да се
> деси да си ја намести неговата картичка да се
> претставува како твојата (твојот мобилен телефон)
> и автоматски ти да плаќаш за неговото зборење :)

... мислам дека дури од 1998 се познати процедури за клонирање на GSM
картички, IIRC на универзитетот Berlkey го сториле тоа... заради тоа што
поради некои закони тие се намерно направени со „слаба“ сигурност...

Уред за клонирање кошта ~ 50 еур. Празни картички (silver, gold на кои што
може да се клонира и по 8 картички) коштаат 10-15 еур. Доступни се веќе ~ 5,6
години на пазарот :)
на брзина најдов понуда на http://www.gsmstudio.co.yu/programatori.htm

Ти треба само уште софтвер. http://users.net.yu/~dejan/

Бтњ, пред неколку Дејан Каљевиќ го направи револуционарниот преокрет со
својата програма кога клонирање се скрати од неколку (порано дури 8) саати на
< 30 минути на стандардна домашна конфигурација (~ 1500 MHz). Случајно сум
вработен во провајдер каде што му се наоѓа презентација и приметив дека
сеуште е мнооогу добро посетена :)

--
http://www.spiki.be

	-- Unknown source