[Ossm-members] Јазичните проблеми

strumjan at mol.net.mk strumjan at mol.net.mk
Thu Feb 1 14:23:43 UTC 2007

Quoting Aleksandar Balalovski <gemidjy at lugola.net>:

> Струмјан олади, Стојанче има 14 години, тие работи кои ти си ги учел во
> средно/факултет тој допрва ќе треба да ги осознае.
Токму затоа, детето треба да се „тепа“ пред да го скрши бардето

> Иначе и мене ме интересира, дај реферирај на што мислиш кога велиш дека
> нашиот јазик е еден од најсовршените? Онака офтопик.
Самото тоа што има знак за секоја буква го прави таков. А да не
зборувам за тоа дека е јазик кој се распространил оттука до Индија.

> Да ама некој тоа треба да го организира. Поефективно е ако го организира без
> да предлага. Не ова, ами она, зошто вака така...и на крајот ништо. Можеш ли
> ти тоа да го организираш? Барем на хартија?
Мислам на тоа дека ССМ како институција треба да побара официјален
контакт со Институтот за македонски јазик и да договорат работни
средби во определени термини.

> Јас викам да го изведеме на страмен столб и да го бичуваме додека не прозбори
> од кој е пратен. А?
Не, не е обврзно. Само, како што знае другите да ги казнува за не
почитување на бонтонот, така треба да биде правичен и кон себе.
Да не зборуваме дека листава ја читаат и 14-годишни деца!