[Ossm-members] Јазичните проблеми

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Thu Feb 1 14:58:43 UTC 2007

strumjan at mol.net.mk wrote:

> Самото тоа што има знак за секоја буква го прави таков. А да не

Уф. :) Ова само мене ми е смешно или? :)))) Еве на пример, тука во
Индија, за буквата А немаме знак. :))

> Мислам на тоа дека ССМ како институција треба да побара официјален
> контакт со Институтот за македонски јазик и да договорат работни
> средби во определени термини.

Не. :) Ако толку те засега, организирај го и покрени го тоа под маднат
на ССМ. Тоа е главниот проблем на оваа нација. Сите се патриоти кои
знаат што е најдобро, а кога ќе побараш да волонтираат и да допринесат
за да го реализираат тоа за коешто се засегаат, нигде ги нема.

> Да не зборуваме дека листава ја читаат и 14-годишни деца!

Ова беше дискриминирачки и навредливо. Да беше Игор Ивановски тука ќе
речеше дека е и фашизоидно дури. :))

--
Viktor Vojnovski [vojnovskietgmailtockacom||viktormk.blogspot.com]

If a set of independent equally distributed random variates defined on
the same probability space have a finite mean and variance, then their
sum approximates the normal distribution.