[Ossm-members] Пропаганда

Marjan Marjan linuksnet at gmail.com
Wed Feb 28 16:19:47 UTC 2007

Mozeme da ja iskoristime naklonosta na Opstina Karpos kon Linuksot i da ja
prodlabocime sorabotkata. Na teritorija na ovaa opstina ima dva mlkadinski
centri, koi po moe mislenje baraat aktivnosti za privlekuvanje na korisnici,
taka da lesno mozeme da stapime vo kontakt, bidejki mi se bivsi sorabotnici.
No seto ova za da se realizira treba da ima slobodni decki/devojki koi imaat
zelba da go vodat procesot. Imaat moja pomos vo toa i pomos vo izrabotka na
proekt. A za finansiskiot del neznam kakvi vi se kontaktite so ambasadi,
primer francuska administracija prejde na Linuks, moze i nekoja druga
ambasada, metamorfozis...
Neznam dali se soglasuvate so ova, Ve molam pratete feedback.