[Ossm-members] Пропаганда

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Wed Feb 28 16:27:54 UTC 2007

На сре, 2007-02-28 во 17:19 +0100, Marjan Marjan напиша:
> Mozeme da ja iskoristime naklonosta na Opstina Karpos kon Linuksot i
> da ja prodlabocime sorabotkata.

Не сум свесен за наклонетост на општината Карпош кон GNU/Linux, од каде
ти е оваа информација? Некој конкретен пример?

Уште повеќе ме интересира бидејќи сум од оваа општина.

> Na teritorija na ovaa opstina ima dva mlkadinski centri, koi po moe
> mislenje baraat aktivnosti za privlekuvanje na korisnici, taka da
> lesno mozeme da stapime vo kontakt, bidejki mi se bivsi sorabotnici.

Имаш ли идеја што би се правело во овие центри? На заедницата моментално
и треба простор кај што ќе може да поставиме компјутер + интернет,
списанија и друга литература и кај што ќе можеме да се собираме кога
сакаме за било какви активности. Ако знаеш некој што може да помогне
околу ова кажи.

Hard rocks. :)

--
Арангел