[Ossm-members] сподели знаење #8

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Wed Feb 28 21:50:05 UTC 2007

> Еве и јас се јавувам за помош, па може некако да се комбинира и за
> конектирање и на windows клиенти преку OpenVPN и мојот лаптоп стои на
> располагање веќе е среден за работа со OpenVPN и под Linux и под Windows
> чисто колку за презентацијата може
> е да се искористи. Само не ме терајте да зборувам тамо >:)

Само да се надоврзам...
Имам од некаде (најверојатно од официјалната страница на OpenVPN) една многу
добра презентација за OpenVPN прилично е голема но многу е корисна и тоа би
можело да се искористи и 2та часа да се наменети за OpenVPN. Ако ова би се
предавало може да ми кажете на време да ја преведам и да ја средам.
Презентацијата е многу корисна и за почетници за оваа работа значи си ги има
објаснето идеите, начинот, историја итн итн околу VPN па и повеќе нели за
OpenVPN.

Поздрав, Зоки.