[Ossm-members] Следна средба

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Jan 3 18:22:31 UTC 2007

> По распоред треба да имаме средба на 9 јануари. Ама бидејќи ќе бид гужва на
> факултет не знам дали да ја правиме таа или да ја скокнеме празнично, па да
> одиме на 23.

Ја мислам да се држиме до распоредот, не гледам причина да одложуваме пошто
така следниот пат ќе има се помалку посетители.

> Има предлози за тоа што би правеле?

Може да гледаме некоја презентација или сл (Stallman, Lessig или сл?).
Колку луѓе тука гледале предавање на Stallman?

Ако има интернет може и да се средат некои работи, ко на Уфо лаптопот
(конечно?!?) или некој друг лаптоп ubuntu/kubuntu инсталирање кодеци и сл.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

                   It's not a bug, it's tradition!