[Ossm-members] besplatna obuka za MS Office od vladata...

Marlon Mircevski marlon at on.net.mk
Fri Jan 12 15:47:08 UTC 2007

Aleksandar Balalovski wrote:

> Што е тоа Влада-Мајкрософт?

Влада организира (и можеби иницира), МС плаќа.
Да го образложам мојот интерес; Ворд и слично се комерцијални продукти.
Јас од друга страна чесно си ги плаќам сите даноци. Нешто не ми е мерак
да се трошат моите пари на промоција и обука на ... да не тупам, јасен
сум. Башка и мојава фирма произведува програм кој е наменет делумно (ако
не и во целост) да ги замени овие.

--
Марлон