[Ossm-members] besplatna obuka za MS Office od vladata...

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Jan 12 17:49:43 UTC 2007

> Влада организира (и можеби иницира), МС плаќа.
> Да го образложам мојот интерес; Ворд и слично се комерцијални продукти.
> Јас од друга страна чесно си ги плаќам сите даноци. Нешто не ми е мерак
> да се трошат моите пари на промоција и обука на ... да не тупам, јасен
> сум. Башка и мојава фирма произведува програм кој е наменет делумно (ако
> не и во целост) да ги замени овие.

Ова ме потсеќа на текстов од пред година-и-пол
„Догледање македонска софтверска индустријо?“
http://softver.org.mk/novica/01116449024

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Give me the knowledge to change the code I do not accept, the wisdom not to
accept the code I cannot change, and the freedom to choose my preference.