[Ossm-members] Glade2 со Python

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri Jan 12 19:24:42 UTC 2007

Здраво,

On 1/12/07, Stojance Dimitrovski <sdimitrovski at gmail.com> wrote:
> Веќе една недела активно барам како да поврзам интерфејс направен со >Glade2 со Python. Нигде неможам да најдам доволно добар туториал или >нешто што барем малце повеќе објаснува од ова:
> http://www.jamesh.id.au/software/libglade/.

Аман бре... Го праша гугл :)
Може не си прашал ко што треба, интерфејс библиотека
за поврзување на Python со GTK GUI се вика PyGTK ;)

Еве ти неколку врски (сите ми изгледаат ок туториали):
http://www.pygtk.org/tutorial.html
http://www.serpia.org/pygtk
http://www40.brinkster.com/s4somesh/glade/
http://www.linuxfocus.org/English/July2000/article160.shtml
http://www.learningpython.com/2006/05/30/building-an-application-with-pygtk-and-glade/
http://www.awaretek.com/tutorials.html

> П.С. Не ја гледам Qt како алтернатива. :)

Не разбирам зошто не Qt. Интерфејс библиотеката се вика PyQt
Еве ѕирни:
http://www.cs.usfca.edu/~afedosov/qttut/
http://wiki.python.org/moin/JonathanGardnerPyQtTutorial
http://vizzzion.org/?id=pyqt
http://www.diotavelli.net/PyQtWiki/

Ај ако не те мрзи направи ја твојата апликација двапати, еднаш со
PyGTK па со PyQt и спореди ги, па ќе те пуштиме да презентираш на
"Сподели знаење"

ПОЗДРАВ, Чомбе