[Ossm-members] Сподели знаење #6 - 06.02.2007

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sun Jan 28 19:58:15 UTC 2007

On 1/28/07, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:
> И уште две работи:
>
> Се пријавува ли некој да напраиви постери и да ги залепи на ЕТФ, ПМФ?

Јас можам уште веднаш да направам постери, имам готов шаблон од
минатиот пат.
Може ли Илин да каже наслов на неговата презентација? Или ќе биде нешто
како "FOSS безбедносни алатки" / "FOSS алатки за безбедност"

Ќе наравам две верзии од постерот A4 и А3 ќе ги закачам на мрежа,
па кој сака нека лепи. Печатењето на А3 е 5-10 денари парче.
Јас ќе лепам на ЕТФ.

> Кој ќе пише порака до сите поштенски листи на ЕТФ?
Пак јас. Се надевам дека сеуште не ја ставиле мојата адреса како спам :)

ПОЗДРАВ, Чомбе