[Ossm-members] GTKSpell македонски речник

Stojance Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Tue Jan 30 21:45:56 UTC 2007

Незнам дали има македонски речник за GTKSpell, дека не сакам Aspell да
користам за Clip. Или морам Aspell?

А и да прашам до кај е речникот нов што го прават. Знам се збореше нешто
за правописни правила или... има нешто што се вика „Прирачник на
Македонскиот Јазик“. Таму ги има сите. Јас имам еден прастар, тука ми се
мотка, ако можам ќе купам еден па ќе си го подаваме за да го направиме
речников како што треба.

Фалично, чаос!

--
I trust everyone, it's the devil inside them I don't trust.