[Ossm-members] Пропуст во Firefox

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Sun Jul 1 11:25:25 UTC 2007

Не сум сигурен дали ова е некоја бубачка или што е ама ми се случува често и
релативно ме спиздува. Значи одвреме-навреме ми ја снемува историјата од
адресбарот на Firefox. Се друго стои, само адресбарот е празен. Е денес
забележав кога тоа се случи.

Firefox понуди да ажурира некои екстензии што ги користам и викам Ок,
ажурирај. Арно ама врската на сред симнување на новите верзии на екстензиите
се сјеба нешто, па стиснав Cancel или што и да е. После тоа опаѓачкото мени
на адресбарот беше празно :( дали може некој да го потврди ова (барав за
официјално пријавен баг, неможев да најдам)

Тата...

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info