[Ossm-members] Неслободен софтвер во дистрибуции

Nenad Spirkoski spiki at verat.net
Sun Jul 1 19:41:11 UTC 2007

> Вчера размислував и дискутирав со некои типци таму на #archlinux за
> неслободниот софтвер кој е вклучен во дистрибуциите денес. Тоа дојде како
> резултат на тоа што на мојот систем го забележав acroread инсталиран без
> мое одобрение и знаење.

Јас пред да ја симнам некоја дистрибуција често читам што напишале за нивните
цели/манифест и слично како нпр „Debian Social Contract“...

Погледај http://wiki.archlinux.org/index.php/Arch_vs_Others

Quote од http://wiki.archlinux.org/index.php/Arch_vs_Others#Arch_vs_Debian:
„Arch is more lenient when it comes to 'non-free' packages as defined by
GNU.“

Гугл дефиниции за „lenient“:

# indulgent: tolerant or lenient; "indulgent parents risk spoiling their
children"; "too soft on the children"; "they are soft on crime"

# easy: not strict; "an easy teacher"; "easy standards"; "lenient rules"; "an
easy penalty"

> Дали со тоа што јас ќе користам fglrx (а не
> користам) го прекршувам мојот збор кога велам дека не треба да се користи
> неслободен софтвер и дека тој е лош? Тоа денес ни Ubuntu не го прави,

? 100% сигурно?

--
http://www.spiki.be

Problem solving under Linux has never been the circus that it is under
AIX.
	-- Pete Ehlke in comp.unix.aix