[Ossm-members] конкурс и насоки за соработка

Новица Наков novica at bagra.org
Tue Jul 3 13:47:15 UTC 2007

> Зоран Димовски
> Благој Капсаров
> Јован Наумовски
> Миша Поповиќ

И Александар Балаловски

ОК. Размислував(ме) дали да има некои правила за било што и заклучив(ме) дека
искажаната желба е доволна за да се работи. Ако не оди, секогаш може да се
бришат членови.

So, ако нема никој ништо против (speak now or forever hold your peace) овие 5
луѓе во септ. ќе станат членови на Слободен софтвер Македонија ако собранието
го потврди тоа.

Собранието ќе го потврди тоа ако во следниве два месеци луѓето што се
пријавиле навистина придонесат кон работата на организацијата - за што мислам
дека нема да биде проблем.

Што знам. Толку.

--
Новица