[Ossm-members] internet kafeto

Aleksandar Josifoski josifoski at gmail.com
Tue Jul 3 14:37:23 UTC 2007

Arangel Angov напиша:
> На вто, 2007-07-03 во 16:04 +0200, Aleksandar Josifoski напиша:

> На македонски?

Не успеав да приметам. Има колку беа 12 или 13 компјутери, сите на
убунту 7.04 со куќишта и лцд монитори. Деца имаше еден куп и ако на
некое му речев стани чичо да види нешто може ќе ми речеше само до 26год.
може овде (и над колку беа) бегај ти дома си имаш интернет и не сакав да
ризикувам.

Како и да е многу убаво е осмислено и да се надеваме дека оваа влада ќе
биде open source ориентирана како што ветува еве овој потег со
бесплатниот интернет (на линукс!)