[Ossm-members] Call for testing (Firefox, Thunderbird)

Новица Наков novica at bagra.org
Fri Jul 6 17:49:26 UTC 2007

Дамјан Георгиевски напиша:

> Исто е важно да ги испоотворите сите можни дијалози и прозорчиња и сл. за
> да не се појави негде yellow-screen-of-death

И тие што немаат пријавено bug-ови може да го прават ова. само ставете го
jar-от за да видите дали се ѐ ОК додека нормално си сурфате или читате пошта.

Ако ви се појави некој глуп жолт прозорец со некоја неразбирлива грешка,
пратете го до мене или дамјан (не на листа) со објаснување што како или
пријавете го на bugs.softver.org.mk

пс. во последниов bug hunt учестуваа неколку луѓе, но има и пријавени грешки
кои се стари неколку месеци кои не отидоа до сега на cvs. Па, Уфо, Зоки,
Спики, мислам има и ваши грешки, а можеби и уште на некој.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа
http://wiki.lugola.net/Бонтон_за_ossm-members