[Ossm-members] GNU/Linux поплава

Kiril Dimeski dkire at taratur.com
Sat Jul 7 20:09:47 UTC 2007

Од 2-5 јули 2007 год. во х.Срна во Маврово, се одржуваше семинар за пиер
едукатори за ППИ (полово преносливи инфекции), ХИВ/СИДА, контрацепција….

Јас зедов активно учество на семинарот како претставник на НВО
„Скорпион“ од Прилеп.
Семинарот беше добар, дружбата не беше на задоволително ниво, али во
секој случај супер си поминавме сите.

Зборот ми беше, на семинарот имаше 25 учесници од кои барем 10-12 се
снабдија со ГНУ/Линукс дистрибуција (Убунту и Кубунту Фисти).
Другите не беа заинтересирани или пак мислеа дека ЦД-то кое му го давам
било полно со вируси (хухухуху…) ама џабе ми беа објаснувања дека нема
вируси и дека му гарантирам 100% сигурност на нивната Windows
инсталација ако ги следат упатсвата….ама ти зборувај си……….
Некои побараа дури и посвета на ЦД-њата. Му поделив на сите налепници од
Creative Commons и Ubuntu  и така……
Фотки за брзо