[Ossm-members] Интернет кафе со Убунту во Прилеп

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Mon Jul 9 10:00:38 UTC 2007

On 7/9/07, Georgi Stanojevski <glisha at gmail.com> wrote:
> Igor Stamatovski напиша:

> Знаеш дека можеш само ти да ја уредуваш оваа мапа? :)

Па не знаев додека ти не ми кажа, иако сумњав дека не е вики лајк web 2.0 ова.

И сеа морам по „Ајде сите што знаете адреса и локација на интернет
кафеата по Македонија напиште ги овде или... "

web 2.1 mashup

http://wiki.lugola.net/Ubuntu_net_cafe

Овде ја има и мапата и информациите па пополнете кој знае....

--
Igor Stamatovski
info at slobodensoftver.org.mk