[Ossm-members] 2s.mk web

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Jul 18 07:05:41 UTC 2007

> Имаше две недели да напишеш коментари што и како е во врска со страната.
> Ако сум ја утнал темата или идеата требаше да ми се каже.
> Немам ништо да додадам, освен дека тоа што сум го направил да не е
> ради подобро нешто отколку ништо. Фала за шансата сепак, го повлекувам
> дизајнот од предлог за насловна.

So lame... зар сега е проблем и човек да каже што му се допаѓа, а што не?
Колку гледам нема место за ваква реакција од твоја страна. Одлучувањето за
дизајнот е демократски процес. Очигледно е дека само на мене не ми се допаѓа,
додека на мнозинството му се допаѓа. Овде нема никаков проблем.

Башка барем неколку мои предлози за дизајн (еднаш дури и целосно направена веб
страница со содржини и сѐ во plone) наишле на општо неодобрување, па уште сум
тука и не го кревам носот.

Но што е тука е. Ти си знаеш.

--
Новица