[Ossm-members] 2s.mk web

Blagoj Kapsarov kapsarovb at gmail.com
Tue Jul 17 22:08:36 UTC 2007

> Мене па не ми се допаѓа (особено тоа со раката и глувчето). За жал ова не
ми
> личи како ништо што замислував и барав примери од други сајтови.

> Но, со оглед на тоа дека насловна бараме веќе X месеци, веројатно и оваа
ќе ја
> биде. Очигледно не можеме да произведеме подобра. Па подобро ваква отколку
> никаква.

Имаше две недели да напишеш коментари што и како е во врска со страната.
Ако сум ја утнал темата или идеата требаше да ми се каже.
Немам ништо да додадам, освен дека тоа што сум го направил да не е
ради подобро нешто отколку ништо. Фала за шансата сепак, го повлекувам
дизајнот од предлог за насловна.

Поздрав, Благој