[Ossm-members] Проблем со Убунту

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Jul 23 14:12:36 UTC 2007

> На една машина со дуал бут (Убунту и Виндоуз) јавува проблем GRUB
> failure и не може да се стартува ниту едниот ниту другиот. Пробав со
> Ubuntu live CD ама заглавува на „Starting Enterprise Volume Management
> System“.
>
> Дали некој знае лек или чаре за ситуацијава?

Што е направено пред да се појави проблемот??

Мене ми личи дека linux партицијата е избришана па grub-от неможе да си ги
најде фајловите што му требаат.

Инаку, решение ... ако linux-от стварно е избришан треба да се врати
windows-овскиот MBR на харддискот (fdisk /mbr ли беше?) .. тоа не знам баш
како се прави.

Друга опција boot-ирање на RIP linux(1) од CD или USB и преинсталирање на
grub-от. Најлесно,
mount /убунту/партицијата /mnt
chroot /mnt
/usr/sbin/grub-install