[Ossm-members] Проблеми и потреби на мк тимови за локализација на слободен софтвер

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Jul 31 20:41:23 UTC 2007

> А јас повеќе мислам на не-техничките проблеми, како на пример инволвирање
> на јазичари кои би помогнале да се зголеми квалитетот на преводите.

хм, ок ... и тоа е важно .. мислев во посебна нишка и за тоа да се направи
муабет.

> (патем, не ќе беше подобро разговоров да се водеше на викито?)

не, зошто?? mail ми е 100 пати бољи медиум за дискутирање (или news).

> Дали е идејата на сево ова што само еден има пристап до официјалниот
> CVS/SVN/<што-да-е> сервер, па да се синхронизира со останатите што
> преведуваат?

па суштината на проблемот е тоа да... иако има и други предности (види
доле)...

> Старомоден??

да, darcs и git (и сите нови системи за мениџмент на код) се дистрибуирани, за
разлика од cvs и svn кои се централизирани... Може не ти звучи како нешто
специјално, но ова е стварно корисен feature и тотално ја менува
перспективата . Погледни ја презентацијата на Linus и ваљда ќе ти се
разјасни - да не пробувам да објаснам.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа