[Ossm-members] интелектуална сопственост на сител

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Jun 11 21:41:27 UTC 2007

имаше некоја емисја на сител, глупости збореа и така.... ме мрзи сега да
објаснувам :)

еден дел ме натера да го напишам следниов мејл до нив:

TO: zebralife at newmoment.com.mk
Subject: dozvoleno e da se kopira i redistribuira sloboden softver

Pocituvani,

Vo imeto na Sloboden softver Makedonija i celata zaednica na korisnici na
sloboden softver vo R. Makedonija sakam da go iskazam mojot protest za
sodrzinite koi bea prikazani vo vasata emisija na 11.06.2007. Imeno, dodeka
vo snimen prilog zboruvavte za toa kako piraterijata e shtetna za opstestvoto
prikazavte nastan organiziran od Sloboden softver Makedonija kade se
promovira sloboden softver.

Slobodniot softver po definicija ne moze da bide piratski. Slobodniot softver
e softver koj (megju drugoto) moze slobodno da se kopira i redistribuira. So
prikazuvanjeto na tie sliki vo kontekst na piraterija ja dovedovte vo zabuna
publikata i napravivte negativna kampanja za slobodniot softver. Ne sakam da
mislam deka toa e napraveno namerno, iako iskreno toa ne bi me iznenadilo. Se
nadevam deka toa bila greska kako rezultat na neinformiranost i se nadevam
deka istoto ke go popravite.

Ponatamu, i samiot naslov na emisijata e problematichen. Ne
postoi "intelektualna sopstvenost". Toa e termin koj go koristat golemite
industrii za film i muzika za da sozdadat zabuna vo javnosta. Slicno e i so
terminot "piratstvo". Tazno e sto nemate sluh i interes za poinakvite
viduvanja na konceptot za avtorski prava koi se aktuelni niz celiot svet.

Ve pozdravuvam so nadez deka vo idnina emisiite za ovaa i slicni temi ke bidat
pokvalitetni.

кој сака може да го прати. да им го наполниме сандачето.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа
http://wiki.lugola.net/Бонтон_за_ossm-members