[Ossm-members] интелектуална сопственост на сител

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Jun 11 22:41:55 UTC 2007

Хммммм,

Да ти е...м новинарите, стално дрнаат за некаков кодекс на работа.....

Стварно е срамота ова што го направиле.

Еве што им пратив јас (мојата порака е слична на таа од Новица,
малку пооштра и со некоја врска за да поднаучат нешто):
============
Pocituvani,

Vo eden od prilozite koi gi imavte vo emisijata od 11.06.2007 godina,
dodeka komentiravte za piraterijata vo pozadina odese video snimka od
nastan na Sloboden Softver Makedonija, nevladina organizacija koja se
zanimava so promoviranje i rasprostranuvanje na slobodniot softver na
teritrijata na RM.

Kako del od zaednicata na korisnici na slododniot softver vo RM i clen
na Sloboden softver Makedonija[1] ostro protestiram poradi prikazaniot
video zapis vo prilogot. Napravivte greska (namerna ili nenamerna, ne
e ni vazno), gi zbuivte lugjeto koi ja gledaa emisijata. Vo ocite na
javnosta ne pretstavivte kako poddrzuvaci na piraterijata.

Se prasuvam kako mozevte da ja izberete taa video snimka, a ne
snimivte nesto od tezgite na avto pazar ili nekoja od divite tezgi
postaveni vo trgovskite centri niz Skopje.

Slobodniot softver se izdava/objavuva pod licenca [2] koja dozvoluva
toj da se redistirbuira, menuva i spodeluva. Dokolku ne ste zapoznaeni
so toa sto znaci poimot sloboden softver, bi ve zamolil da ja
procitate belata kniga (white papper) [3] kako i delot nasloven "sakam
da znam" [4] na nasiot veb sajt. Isto taka, toplo
vi preporacuvam da ja posetite oficijalnata stranica na fondacijata za
sloboden softver [5].

Se nadevam deka vo nekoja od slednite vasi emisii javno ke se izvinite
za napraveniot propust i vo idnina vasite reporteri ke istrazuvaat
malku poveke pred da gi "pakuvaat" prilozite, vprocem neli e takov
kodeksot za rabota na novinarite, objektivno izvestuvanje i
istrazuvanje na rabotite od najmalku tri nezavisni izvori.

So pocit,
Jovan Kostovski

Referenci:
[1] http://www.slobodensoftver.org.mk