[Ossm-members] ( слободен ) аудио софтвер

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Jun 20 16:39:56 UTC 2007

On Wednesday 20 June 2007 15:58:19 Новица Наков wrote:

> so, јас сум музичар свирам гитара и тарабука. сакам да правам музика на
> компјутер. каков се софтвер ми е потребен и како тој поединечно се вика.

Најдобро е да имаш гитара со пикап, значи електро-акустична и да ја уштекаш в
компјутер, ако имаш подобра битажа на картицата, подобар квалитет :) во
спротивно ќе имаш шум од кој тешко ќе се ослободиш, been there.

1. Audacity - да го снимиш звукот и да го уредиш и средиш,
2. Hydrogen - да ја досредиш ритам секцијата (покрај тарабуката (веројатно е
џембе, африкански инструмент) може да ставиш и бас линија)
3. Lmms - да ги аранжираш сите семплови
4. Да ги ставиш под share-alike или gpl и да слушаме сите ;)

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net