[Ossm-members] официјална кратенка за слободен софтвер македонија

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Jun 20 18:47:32 UTC 2007

On Wednesday 20 June 2007 20:36:52 Bozidar Proevski wrote:

> Кој? Кога? Каде?

еве баш сега на IRC... немавме што да правиме па ни текна тоа.
имаше два гласа „за“ ниеден „против“ .. 10-тина irc-ачи беа воздржани.

> Хм. Мене ми е „оссм“ поприфатливо. (me and my bikeshed, занемарете)

оССМ премногу е слично со одредени други организации, и не е доволно хакерски
2С.мк баш е модерно.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа