[Ossm-members] Ossm-members Digest, Vol 45, Issue 20

Stojance Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Sun Jun 24 19:25:54 UTC 2007

> hehe , ne sum od nikoja nevladina organizacija + nesum od nie i nemam
> nikakva losa namera kako prvo.
> kako vtoro, za chatuvanje gledam ima kandidati mnogu, poentava mi
> beshe sto pravite osven prevod kako daktilografki, i da ne zboram na
> toa od komentari od tip kako ovoj pogore? pozdrav.

ОК. Нели би било подобро да земеш и да помогнеш во нашето преведување,
или пак, да ни кажеш што друго _би_ можеле да правиме.

А, ние правиме многу повеќе отколку што сме „дактилографки“. Најпрво
промовираме слободен софтвер и ја поддржуваме слободната култура. И уште
многу други работи.

А ти прашуваш прашања кои немаат смисла, го прекршуваш бон-тонот на
поштенскава листа:
	1. Праќаш пораки во HTML
	2. Пишуваш на латиница

Поздрав.