[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Biljana biljana.kochoska at gmail.com
Mon Jun 25 17:06:42 UTC 2007

> очигледно дека не стоиш... затоа што во вториот пост каде ја
> обвинуваше заедницата, кажа дека работите така „изгледале" без притоа
> да сакаш храбро да тврдиш дека работите така се.

Миша не се секирај, многу добро разбрав на што алудираше, но сакав сам
да си кажеш. Во мојот пост зборев за тоа како изгледа за другите, и
стојам сеуште на тоа.

> Како и да е јас се повлекувам од директна дебата со тебе. Моите
> коментари на вики статијата се таму каде што треба да бидат - во
> разговор секцијата на самата статија.

Твоето повлекување нема да те направи попаметен (или поинтелигентен
како што ти сакаш да кажеш).
Очигледно беше дека муабетот не ти стоеше, па сфати дека за џабе бараш
причини во претходните дискусии.

И што да кажам после се? Дека вреди човек да се занимава со вас, да
проба да помогне или да направи нешто?

Жал ми е што до тој заклучок никој не дојде.

Не ми е јасно само зошто ја тргнавте сликата која ја променив?!

И дали за сите статии кои некој ќе ги пише ставате ова е според
Новица, ова според Гемиџи, а ова според Миша?
Но не, обично за се едногласно се сложувате.

--
Bi