[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Mon Jun 25 16:37:31 UTC 2007

> А инаку, ако јас кажам дека МЕНЕ МИ ИЗГЛЕДА нешто, како што ти кажа во
> случајов, стојам позади тоа ;)

очигледно дека не стоиш... затоа што во вториот пост каде ја
обвинуваше заедницата, кажа дека работите така „изгледале" без притоа
да сакаш храбро да тврдиш дека работите така се.

> Изгледа само така неинтелигенто може да им се покаже на другите
> (неинтелигентните) кој е газда, кој е интелигентен и кој знае што како
> треба.

Не. Изгледа дека неинтелигентно може да се разговара со човек кој
аргументира со:

„Ти стварно мислиш дека ти си тој што треба да каже кое нешто за кај е?!"

на ставот: „Всушност, се сложувам со Гемиџи дека содржината ставена на
викито повеќе е за на блог."

при што никој не ти ја избришал сторијата на викито, туку изнел свој став.

Како и да е јас се повлекувам од директна дебата со тебе. Моите
коментари на вики статијата се таму каде што треба да бидат - во
разговор секцијата на самата статија.

--
Misa Popovik