[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Jun 26 07:03:22 UTC 2007

Имам само нешто на ова да додадам, у фрки бев цел ден па не обрнав
доволно внимание на ова изгледа...

„Никогаш немој да велиш дека нешто го правиш од љубов, а потоа да бараш
одобрување и благодарност од другите. Ако го правиш од љубов,
благодарност и глорификација нема да ти се потребни, а со тоа автоматски
и ќе ги добиеш.“

Никој не бара благодарност и глорификација гад дем ит, не знам зашто
така им изгледа тоа на луѓето. Пред три години го преведов GNOME на
македонски, поголемиот дел го сработив сам (благодарен сум им на оние
малку што помогнаа). Сигурно утепав добра пола година од мојот живот за
да го направам тоа како што треба и уште толку за да ги досредам
преводите. И? За кој го правев? За љубов? За мене само? Да си го гледам
дома на македонски ми е, еј топ, среќен сум и тука завршува. Не го
правев тоа само за мене. Да, го сакам GNOME и имам придонесувано и во
други активности поврзани со проектот, ама кога се работи за нешто што
ни е во интерес на сите и никој не се замара ни да го користи мене се
тоа што сум го сработил ми е за џабе. Не добивам никаква сатисфакција од
тоа што само јас ќе си го користам дома. Повеќе ќе бидам среќен доколку
дојде некое дете и ми рече еј го пробав преводот, баш е супер, keep it
up. Било каков фидбек, помислата дека некој го користи тоа што сум го
направил (пошто не сум го направил за мене!) ме тера се уште да го
работам тоа.

Проблемот е незаинтересираноста и ниското ниво на свест на луѓето, ништо
друго.

P.L.L. :)
--
Арангел