[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Tue Jun 26 09:26:44 UTC 2007

 Arangel Angov пиша:
> Никој не бара благодарност и глорификација гад дем ит, не знам зашто
> така им изгледа тоа на луѓето.

Арангел, океј, за тебе можда е така, но не вели никој, зашто како што
може да се забележи од топиков ние сеуште разговараме на темата која
ја отвори Александар а се однесува на неговите промени во чпп-ата на
вики-то.
Сега го променил, но во историјата стои што имаше напишано. Еве го тој
дискутабилниот дел:

„Но не заборавајте дека тогаш кога заедницата за Вас ќе направи нешто
корисно, треба исто така да испратите збор за поддршка до активните
промотори на слободниот софтвер кај нас. Тие само сакаат да го
помогнат општеството. Тие прават добро за Вас! Бидете благодарни."

Овде тој меша заедница и организација и бара благодарност, иако не
сфаќам баш од кого.

----
 Aleksandar Balalovski пиша:
> Ајде ти се молам прави нешто попаметно! Се чини кај ќе стапниш трева не никне.

Александар
Фала што ми објасни дека да се занимавам со слободен софтвер или да
напишам статија на вики за слободен софтвер воопшто не е паметно.

> Како може на така скромен проект како што е Вики на кој работи целата заедница
> за кој се залагаме сите, а мене ми претставува особено задоволство да го
> правам сето тоа и „проектот" го сакам многу повеќе отколку ти (можеш да
> прашаш кој сакаш, можеш да бараш кај мене на Блог колку само сум се гордеел
> со Вики)да му штетиш со вакви одмазднички делувања??

И јас стварно немам веќе време и желба тука нешто некому да докажувам.
Мислев викито за слободен софтвер е слободно бар исто толку колку и
сите викиа, но изгледа се излагав. Испадна дека тоа е на Гемиџи и на
оние кои тој ги смета и одобрува за дел од заедницата и дека ако јас
пишам нешто или ваљда кој и да е друг што не пишал досега, само му
наштетува на викито и прави гомнарии.

> да му штетиш со вакви одмазднички делувања?? Дали не ти е срам на
> твоите 2* години да го правиш тоа?? Па јас да бев како тебе ќе се закопав
> некаде и немаше да излезам едно 10г. после гомнариите што ги направи.

Луѓе. Напишав само еден напис со општочовечки правила на заедничарење
отворајќи ја темата за заедницата. Не знам кај има тука одмаздничка
акција, кај има тука наштетување и гомнарии? Вчера, после овој текст
од гемиџијава, го исбришав текстот кој ете правел штета, но некој друг
го врати, не знам поради што.

> И да, нема да можеш да му наштетиш на Вики бидеќи секојден правам бекап! :)
> Ова не го сфаќај како закана, ТЕ МОЛАМ, не отворај блог-постови, не враќај,
> игнорирај ме, за тебе не постојам!

Како и да е, стварно веќе не ви се мешам, во вашето ексклузивно
друштвенце и нема да се обидувам да пишам ниту еден друг напис во
Твојата вики на која и правиш бекапи. Нема веќе да си го валкам мојот
блог со постови за заедница од двајца луѓе која не цени никој друг.

--
Bi