[Ossm-members] predlog 3 - spodeli znaenje

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Wed Jun 27 14:48:13 UTC 2007

> Можеби: Чекори сигурно!

Уствари треба да е поврзано со идејата која визуелно се испраќа,
а уште подобро би било да носи со себе и дополнителна информација.

Мене причата ми беше, као човечево чекори, и кај што стапнало искочило
нешто добро од тоа место.
Добив и прича од независен посматрач дека делува како човечето да
поминало по главата од гимп, а претходно на фајрфокс и сеа они
испливуваат на површина :)

Мислам дека ние треба со слоганот недвосмислено да ја пренесеме
подобрата прича и да не дозволиме некој да си направи погрешен филм.

Значи, ако идејата е дека човечето оди по главите на тие, тогаш
„чекори сигурно" е слоган кој повеќе одговара. Но не знам колку
позитивен впечаток остава тоа ...

Поздрав

--
Bi