[Ossm-members] WhyLinuxIsBetter на вики

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Jun 28 10:19:51 UTC 2007

На сре, 2007-06-27 во 21:43 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:
> Е вака, пошто си Вики и компјутерски писмен, барем така мислам, една
> пријателска сугестија, другпат пред да ја шлакнеш содржината како
> таква на
> Вики, пробај форматирај ја со Вики синтакса.
>
> Јас разбирам да трчам по деца од 14г. и да им ги форматирам
> содржините, ама
> ти...

Освен конверзијата на Божо од скопски во литературен македонски не
гледам никакви други измени.

Насловот со беше болд и тоа беше доволно форматирање за мене (уште стои
така). Ти изгледа треба да прочиташ дефиниција за Вики пошто уште ми
изгледа дека не ти е јасно што е финтата со викито. ;)
--
Арангел
[ufo.linux.net.mk]