[Ossm-members] Неслободен софтвер во дистрибуции

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Sat Jun 30 22:40:07 UTC 2007

On Sunday 01 July 2007 00:26:21 Дамјан Георгиевски wrote:
> ама користиш flash нели? признај!

Да, не велам и јас дека користам само слободен софтвер се разбира. Само има
некоја политика и став на арчовците што не ми се допадна :/ Како и да е,
доаѓа Gnash, читав добри ствари. Многу ветува.

> Не ти ја сфаќам аналогијата .. ама не е ни битно, само немој друг пат да ја
> користиш. :)

Аналогијата е дека ако на некој му речам „Не биди Дамјан“ нема да ти е
сеедно :) се разбира дека тоа е индивидуално мислење на некој шо налетал на
каналот тогаш (и се разбира дека Arch во суштина и НЕ Е Debian), но го видов
на 3пати истото тоа, Arch не е Debian па така не мора да обраќаме многу
внимание на тоа што се ќе влезе во pacman складиштата, едноставно ме збуна
ептен тоа .. :/

Сепак, поентата не беше таква дискусија :)

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info