[Ossm-members] Неслободен софтвер во дистрибуции

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sat Jun 30 22:26:21 UTC 2007

> Вчера размислував и дискутирав со некои типци таму на #archlinux за
(snip)
Срање е да се инсталира acroread по default - I agree, посебно што native
Linux PDF програмите се прилично добри (а и не почитуваат DRM :))

> Оваа нишка не е за да тролам/е врз Arch но сето тоа ме
> наведе да размислам, дали активистите за слободен софтвер треба воопшто да
> користат неслободен софтвер? Дали со тоа што јас ќе користам fglrx (а не
> користам)

ама користиш flash нели? признај! :)

> го прекршувам мојот збор кога велам дека не треба да се користи
> неслободен софтвер и дека тој е лош?

Понекогаш немаш избор ...

> ме изнервира е тоа што некои од корисниците и развивачите на arch покажаа
> нефер однос кои доведоа до споредби од типот „Ова не е Дебиан и ние не сме
> Столман“ (тоа ти е исто како да кажеш „Македонија не е Албанија“
> навредувајќи ја Албанија, според мене).

Не ти ја сфаќам аналогијата .. ама не е ни битно, само немој друг пат да ја
користиш. :)

> Па, што мислите Вие, мала нишка за дискусија, дали е етички да се користи
> неслободен софтвер во GNU/Linux дистрибуции? Дали со тоа си одмагаме самите
> себеси во нашето делување и дали со тоа газиме на тоа што го „проповедаме“?

ај ова посебно ...

> Но ако сето тоа е против моите идеолошки гледишта, и ако ставот на Stallman
> се смета за погрешен (што лично многу би ми сметало) нема да користам повеќе
> Arch. Засега, it stays.

ставот на Stallman си е став на Stallman, а Stallman не е бог (само светец :))
и нема поента слепо да се превзима неговиот *став* ... anyway, и Stallman
користи Debian иако ни Debian-от не му е по ќеф ... само не го препорачува на
newbiews ... аргументот на Stallman е дека он знае да инсталира само слободен
софтвер, меѓутоа другите луѓе може не знаат.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа