[Ossm-members] Пропаганда

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon Mar 5 13:39:28 UTC 2007

On Monday 05 March 2007 14:07:39 Igor Stamatovski wrote:

> 1. Па немаш информации од BSA?
> 2. Не си кажал што заклучивте вчера на состанокот ?
>
> :)
>
> 3. ТОП за останатото!

BSA ништо не одговори. Затоа денес до околу 40тина битни медиуми и организации
со таква дејност испративме Соопштение до јавноста за запознавање на
проблемот.

Соопштението е објавено на сајтот:
http://www.lugola.net/content/view/117/1/

Иначе, размислував да се отвори и посебна нишка за ова, а?

Како и да е, вчера се дискутираше дали да се води некој вид кампања контра BSA
или независно нивните активности. Тие имаат моќ и пари, ние го немаме тоа, а
многу важен фактор е ес ју ноу, па според тоа, нашата т.н. кампањичка ќе ја
водиме со помош на заедницата и во склоп со можностите што ги имаме и со кои
располагаме. На следниот состанок ќе имаме донација на празни ЦД-ња од секој
член, па ќе се реализира тоа што погоре го појаснав.

--
Александар Балаловски
координатор на Група на корисници на GNU/Linux од Битола - Лугола