[Ossm-members] Пиратерија ( беше Пропаганда )

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Mar 6 15:36:04 UTC 2007

> Зошто? Ние не се сложуваме со BSA за пиратеријата, ние се сложуваме дека не
> треба да постои пиратерија воопшто. Значи поради тоа, препорачуваме
> користење на слободен легален софтвер;

Пак приказнава за „пиратерија“ а... И двајцата спомнувате „ние“, а не знам на
кого се однесува тоа... Слободен Софтвер Македонија ли?
Дали воопшто „Слободен Софтвер Македонија“ мора или треба да има став за
„пиратеријата“??

Второ, видете го прво ова:
http://www.gnu.org/philosophy/words-to-avoid.html#Piracy
Употреба на зборот „пиратерија“ е перење мозок и не смее да се прифати.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.