[Ossm-members] Јади Бурек

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Sat Mar 10 03:39:38 UTC 2007

On 3/10/07, Viktor Stojanovski <stojanovski.viktor at gmail.com> wrote:
> Моментално гледам Скај Нет и Јанко Јади бурек па се отвори тема за тендер
> што е објавен за компјутеризација на училиштата. Во програма се јави некој
> од владата мислам од министерството за образование дека беше и објасна некои
> работи околу тендерот за тоа какви компјутери ќе се набават и тн.

Мене лично целата работа ми смрди. Пошто премиерот лично изјави дека
до Ноември месец треба да се набават и инсталираат 20000 компјутери во
училиштата. И тоа на интеренен тендер кај што целиот тендер нема да
обврзува само една фирма туку повише Македонски фирми да ја поделат
одговорноста околу набавката. Што ми е малце чудно како може нашиве
фирми да го постигнат сето тоа...
Не дека сум песимиста или против сето ова туку напротив. Али реално
гледано не постои таква фирма во Македонија што би го постигнала сето
ова. Зборам цело време за набавување на машини. А за оперативни
системи и софтвер да не праиме муабет...