[Ossm-members] јие универзитет

Новица Наков novica at bagra.org
Tue Mar 20 15:33:09 UTC 2007

> Mozete komotno da kontaktirate so mene, jas sum profesor na SEEU

Wow... првиот професор на листа, ми се чини. :)

Добро Азир, за следново станува збор. Бидејќи се ближи периодот кога Слободен
софтвер Македонија веќе традиционално организира инсталационен фестивал,
размислувавме за можноста оваа година тој настан да го организираме надвор од
Скопје. Тетово се чини како најлогичен избор: има универзитет и близу е до
Скопје.

Дали мислиш дека е можно SEEU да дозволи случување на ваков настан некој ден
(викенд) во април? Она што е потребно, покрај просторија се разбира, се
компјутери, интернет, проектор и маси и столчиња. :)

Ете тоа. Па кажи што мислиш.

--
Новица

The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an eggs-and-ham
breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was 'committed'.