[Ossm-members] лого и последен пост

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Thu Mar 22 07:43:24 UTC 2007

Фино изгледа, многу добро си го средил, Браво

Само ако прејдеме на овој постер (кој е многу попрофи
од она моето) треба да си знаеме дека ќе имаме проблеми
со навремено печатење на истиот, бидејќи темите ги
одредуваме у 5 до 12.Едно од можните решенија е да
се стават два бели квадрати, еден наместо тарабите за
бројот на СЗ и друг поголем за предавањата и предавачите.
Друга опција е минимум недела дена пред настанот
да се знае точната програма за да имаме доволно
време за печатење. До сега јас ја завршував работата
за 30тина денари со 6 црно-бели А3-ки. Во ваков случај
печатењето би чинело повеќе бидејќи е во боја, а немаме
голем тираж. Можеби може да се испазариме со некоја
печатница да им ставиме нивно лого, а тие да ни ги печатат
бесплатно или со попуст.

ПОЗДРАВ, Чомбе
П.С. Ова не е мрчење туку сакав да ги напишам потенцијалните
проблеми кои ќе настанат. Во целост ја поддржувам оваа идејата