[Ossm-members] Sunbird на македонски

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Mon Mar 26 17:44:40 UTC 2007

Новица Наков wrote:

> Извини, не знам како не го видов претходно. Тоа е тоа што треба за на CVS да
> се качи ако структурата на директориумите е ок.
>
> Кажи само дали преведуваше на други места или само во /calendar ?

Не преведував на друго место, но морав да ги копирам следниве датотеки
(ги немаше претходно во l10n/mk) од en_US за да се изгради Sunbird:
l10n/mk/dom/chrome/svg/svg.properties
l10n/mk/dom/chrome/storage.properties
l10n/mk/dom/chrome/prompts.properties
l10n/mk/toolkit/chrome/global/about.dtd
l10n/mk/toolkit/chrome/global/datetimepicker.dtd
l10n/mk/toolkit/chrome/global/notification.dtd
l10n/mk/security/manager/chrome/pipnss/nsserrors.properties

Не се преведени, но планирав да ги преведам и нив.

Иван