[Ossm-members] Sunbird на македонски

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Mar 27 13:29:58 UTC 2007

> а во sunbird-mk ги ставив jar датетеките ако сака некој да ми види до
> кај сум па (уште подобро) и да ми укаже на грешките. Помош е добродојдена!

само уште една работа... немој да правиш zip со све во него, туку само со
mk/calendar дрвото ... а и за понатаму ќе биде добро да ми праќаш patch-еви,
пошто инаку ми е тешко да го вметнам во моето cvs дрво (mozilla sucks).

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.