[Ossm-members] Sunbird на македонски

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Mar 27 15:24:58 UTC 2007

> Новица, фала за понудата за помош, се снајдов добро со Mozilla
> Translator и успеав нешто да искористам од преводите на Firefox и
> Thunderbird.
>
> Веќе спомнав, тестирано е на 0.6а, треба да се прати превод за 0.5, па
> се надевам некој ќе може да ми помогне да симнам 0.5 преку CVS дека јас
> не успеав да најдам како.
>
> И бидејќи времето за праќање се ближи би сакал да прашам што понатаму...
> Треба да се пратат на Дамјан или? Дамјане, кај си ти? :)

Ok.. немаше големи разлики од твојов превод и оној што е за 0.5 - тоа го
средив. Исто имаше оставено еден brand.dtd~ фајл вишак, а и brand.dtd го
revert-ував на тој од оригиналот додека не кажат од Мозила како може да биде
(осетливи се на овакви прашања).

мислам дека успеав да го commit-увам во CVS ... сега ќе чекаме да почнат да се
прават build-ови (некој од calendar тимот ќе треба да не додаде во build
системот).

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Tagline generated by 'gensig' mail-client-independent .signature generator.
Get your copy at http://www.geekthing.com/~robf/gensig/