[Ossm-members] Sunbird на македонски

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Wed Mar 28 15:10:44 UTC 2007

Дамјан Георгиевски wrote:
> хмм, ушпотребувај само -u ... тоа 8 и p опциите ми се чинат непотребни .. а и
> patch-ов не можам да го apply-увам.

ваљда касно е сега ама направив patch и само со -u :
http://www.lehigh.edu/~ivs209/sunbird-mk/calendar0.5-mk-p2.patch
ај за друг пат ќе знам

> хмм ваљда успеав да ги извлечам сменетите фајлови од zip-от...
> ако правиш zip-ови и другпат (што и не е баш многу корисно) не ги ставај CVS
> директориумите во него.

Важи.

> BTW ти фали и newevent.attendees.sendEmail.label во
> calendar/chrome/calendar/calendar-event-dialog.dtd
> (додадено)

Вториов patch го нема .sendEmail.label, ама изгледа тоа не прави разлика
сега. Значи сега може да направам checkout и да ја симнам најновата
верзија (што би требало веќе да ја имам само без .sendEmail.label :) )?

Иван