[Ossm-members] Sunbird на македонски

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Mar 28 16:04:00 UTC 2007

> Вториов patch го нема .sendEmail.label, ама изгледа тоа не прави разлика
> сега. Значи сега може да направам checkout и да ја симнам најновата
> верзија (што би требало веќе да ја имам само без .sendEmail.label :) )?

да ... пред да ми праќаш patch секогаш прво прави checkout за да биде валиден
patch-от према дрвото кај мене (cvs sucks that way).

Иначе го ѕирнав новиот patch и ги немаше срањата кои ги имаше во
претходниот... така да тоа е ваљда ок.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.